miercuri, 21 noiembrie 2012

Apa Kevala

"Inca un apus de soare. Inca o zi de tacere. Un oras care poate imi aminteste mult prea bine de tine. Urme de pasi ce incearca sa se tina dupa tine si mult prea multe fete necunoscute. Strazi reci si straine ce ma cearta ca te-am alungat. O banca si un felinar. Ganduri monotome, resemnate si unele lucruri care se intampla pur si simplu fara a putea fi evitate. Amintiri ce-ti poarta mirosul. Un parfum aproape amar de toamna tarzie, in care unele lucruri par pur si simplu sa se uite. Un nod in gat. Si poate putina dezamagire pentru lucurile ce erau si nu mai sunt. Multa  recunostiinta pentru ce a mai ramas...Pentru cei ce sunt inca aici. Putina nostalgie si un ceai cald pe care l-as bea cu tine. O carte in care v-as aduna pe voi toti si nu v-as mai lasa sa plecati niciodata...Cateva randuri iscalite la repezeala : 'Apa Kevala-numai cu tine. Unele lucruri sunt strict legate de tine si cu tine.."


Partea buna e ca in fiecare zi cineva sau ceva imi reaminteste ce inseamna prietenia simpla, neinteresata. De exemplu azi am revazut-o pe Saruca lu' Ade si mi-am limpezit mintea sus pe cetatuie in compania unei surse inepuizabile de optimism.Iti multumesc, Florica pentru ca m-ai lasat sa te rapesc de la scopurile didactice.Run run from law:))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu